Çarşamba, Ocak 31, 2007

Ceren harbiden evleniyor!!!

Bugün eve gelen Ethem'den öğrendiğimiz üzere Ceren harbiden de 23 Haziran günü evleniyor! Hatta David, efsane bi şekilde evlenme teklif etmiş O'na.. Roma'da, Aşk Çeşmesinin hemen yanında bir punduna getirip Ceren'in gözlerini kapattırmış, ve dizleri üstüne çöküp, tahminimizce Ceren'in hayatı boyunca unutamayacağı o teklifi yapıvermiş.. Bu romantik attraksiyonu gerçekleştiren hemcinsimiz David'i hem takdir ettik, hem de Ceren'imizi elimizden "kilometre bazında uzaklara" götürdüğü için kıskandık, hüzünlendik. Belki bir kuş geçer üstümüzden demeden de edemedik..Oh evet, barış manço...

2 yorum:

Adsız dedi ki...

ben bussuru yorum yazdım, sildim, yazdım, sildim
ama diyecek tek bir sey buldum sonunda:

ben bunu okurken agladım...

kilometrelerce uzaklara gitcem de; kim burda kalcak ki kim bilir? hem fena mı? zaragoza da merbez-b 13 degil de aman ne bileyim "centro b-cuatro" olur, alternatif bizlik youth hostel tadında evimiz olur...

Bk gelir, makarna yapar, bana da bi baska biri bir baska birinin yuzugunu anlatır...
ne dersiniz hos olmaz mı??

:...)

Adsız dedi ki...

Ne diyim sana :) Sen güneşi takip ediyonkine.. Şimdi bana sorsalar, deseler ki "Abi sen de yapanmıydı böyle aşkının peşinden gitmeler?" falan, derdim ki "Tabii canım" derdim emmmeee, yer miydi gerçekten yahu?
Bu cevabı vermeme az kaldıydı zamanında..ama hiç senin kadar cevap vermeye yaklaşamadım sanırım..
Diyeceğim o ki... SEN, küçük, güzel kadın, bundan sonra da YANNIZ değilsin, UZAKLARDA hiç değil...