Pazartesi, Şubat 19, 2007

Bir mucize gördüm sanki!


Koridordan geçerken bi de ne göreyim? Bir ahu afet dilber bizim mutfakta oturuyor. Sinsice yaklaştım yakından gözlemlemek için.. İnceledim, aceba nasıl yaklaşsam da beni farketmesini sağlasam. Sonra bir an kendime geldim.. Dur len dedim, senin kız arkadaşın var, ayıp dedim.. Ama olmuyordu işte! Dilberi görmüştüm bir kez, naapsaydım ya? Güzellik karşısında zaaflarım vardı. Gücümü topladım, hayde bismillah diye içeri bir girişim vardı bi de "Anam bu benim kız arkadaşım zati" diye aval aval bakışım. Evet sayın seyirciler, biz de sizler gibi yanıldık. Dilber bizim hanım çıkıverdi. Şimdi O'nun bu kadar güzel olmasına mı sevineyim, aptallığıma mı üzüleyim bilemedim.. O'nu O'nunla aldatma fikrine kapılmam başka hikaye... Teraneyi geçeyim, çok seviyorum işte.. Nasıl heyecanlanıyorum anlatamam, hep ilk kez görüyomuşum gibi.. (Yoksa alzheimer başlangıcı mı yahu??Bak kıllandım şimdi..) Sevgilisisiiiiiiii :) Mucizem misin sen benim????

-Cem-

4 yorum:

Adsız dedi ki...

hocam bu elemanda iice kılıbık oldu cıktı

Merkez B-13 dedi ki...

aşık desek? olma mı?

melquiades dedi ki...

peki hanim ne diyor bu ise be abi ??

Adsız dedi ki...

Abi hanım, senin deyimle emanita'm
çok kıllandı başta.. Ama gönül işleri su işleri abi.. Skandallarla dolu..
Napalım biz de hır gür aşk üçgeni gayet yoldayız, bankete girmedik hani.. Tahtaya vur azizim.. Zira çooooook bekledim bu günleri, şahitsin..