Cumartesi, Şubat 03, 2007

Yara mesafesi.. (Kendinden fitilli..)














Külle ölçülür
her aşk

her aşk
ilk yarayı derinleştirir

izini yineler,
ezberini

bende ürperen
yetim bir çocuğun
ağzıyla söylediğim
dilini bilmediğim
bir şarkı
batıl seslerden yaptığım bir dua

hangi yankının belleğinde

kav gibi

ölüp kaldığım
uçurum
ten
hatırladıkça

yabanıl uğultusu geçmişin
bir başkasının hayatını andıran
çakım

kordan küle

nereye gidersek gidelim
mesafeleri tanımlad
ıkça
doğu ya da coğrafya


kaç hayat iyileşir
içinde kaybolduğu
yolculuk yaralarından

yol aldıkça

kendindeki taşra, tenha


dünya tehlikelerle dolu,
insan kendine tekin değilse..





"Bazı nehirler, tükenmek için akar" dedi şair..

2 yorum:

Adsız dedi ki...

bekle beni..

tek bir haber bile çıkmasa uzaklardan
saçma da olsa bekleyişin;

yalnız sen olsan bile bekleyen beni;
bekle beni...

bırak beklemekten usanmış dostlarım öldüğümü sansınlar benim


....

içme anılar gibi acı!

içme sakın o şaraptan...

kimseler beklemezken bekle!

ttku dedi ki...

dimitrikopolus diye okuyorum ben, seviyorum da. ortama traditional bir romantizm katiyor. bir sonraki asama derdalan, evet.