Pazartesi, Şubat 19, 2007

bir tas attim kuyuya..

efenniim. esselamunaleykumverahmetullahveberakatuhu diyerek basliyoum sozlerime. neden boyle basliyorum bir dusunun.. zira memleket hasreti cekiyorum lan. "e abi sein memleket Mekke miydi ki ?" sorusunu duyar gibi oluyorum her birinizden.. degil, lakin katoliklerin arasindan kala kala boyle oldum sanirim.. neyse gencler, su an polonya cenahindan krakow ahalisinin 'arka maallelerinden biri' asiretinin evinden sesleniyorum size.. boyle dediysem tirsmayin hemen. zira, bir ogrenci evidir en nihayetinde. ama massalah hic ogrenci evi gibi degil yahu. uc tane laptop deidigimizdiz ustu bilgisayar diye de tabir edilen teknoloji harikasi cihazdan var.. gerci nerdeyse merkezb13te de var di mi? neyse efendim buralardai bu son gunlerimden birinde iken disaridaki hava 3 derece (selsiyus) olarak deklare edilmekte, ilgili makamlar tarafindan. ilgili makam dedim de, BK (Hz)' nin dilekcesi ne oldu acaba? bak aklima dustu simdi. efendim onu bunu geciniz de bu polonya cok ilginc bir yer. valla bak. "nesi degisiktir abi, en nhayetinde ulkedir" derseniz eger, ben de olabilir derim. ama gelinesi gorulesi biyerdir efendim.. her ne ise, sanirim burda da yapilacak isler buldum ve simdi onlarla ilgilenmem gerekiyor. huzurlarinizdan ayrilirken, su satirlar geliyor aklma.. nerden geldigi bilinmez..
"gunes dogar, gunez batar,
ama insan uyumaz bazen, dusunur.
geceler kisa, cabuk gecer,
ama insan uyumaz bazen dusunur..
deniz masmavidir ne guzel,
ama insanlar gormez bazen.."

emefo

saygilarimlan..
yours bob..

2 yorum:

Adsız dedi ki...

gittik gezdik gorduk ebm'mis filan workshopmus hikaye:))bob cok cilgindi tabi her zamanki gibi:P..bana mukayyet oldugu icin de bilahare tesekkurler:)
ee geldik 90'lar partisini de yapariz dimi artik:)..
operim

Adsız dedi ki...

Pekiii..zeki müren de bizi görecek mi???